Barion Pixel
Általános szerződési feltételek

 

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF), amely része a jelen ÁSZF elválaszthatlan mellékletét képező 1. számú Adatkezelési szabályzat tartalmazza a https://golyatabor.oenonprofit.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Fogyasztó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

2. Szolgáltató

Név: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft.

Székhely: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

Levelezési cím: 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

Képviselő neve: Mezei Miklós

Cégjegyzékszám: 01 09 913230

Bejegyző Bíróság neve: Budapest Fővárosi Bíróság Cégbírósága

Adószám:  22288332-2-41

Közösségi adószám: HU22288332

Számlavezető pénzintézet: Erste Bank Hungary Nyrt. (1138 Budapest, Népfürdő utca 24-26.)

Számlaszám: 11600006-00000000-2064312

E-mail cím: hello@oenonprofit.hu

 

3. A honlapon folytatott tevékenység

A https://golyatabor.oenonprofit.hu honlap azért jött létre, hogy az Óbudai Egyetem és más magyarországi felsőoktatási intézmények rendezvényinek jegyárusítását, szállás biztosítását, szolgáltatás nyújtását, megvalósítsa online keretek között. A felület célja, hogy a jelenlegi és volt hallgatók kényelmesen, akár otthonról, csupán bankkártyájuk segítségével biztosíthassák be részvételüket a közösségi életben.

 

4. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Fogyasztó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Fogyasztó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Fogyasztó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Fogyasztók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

 

 4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

 

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A látogató megérkezik az oldalra, ahol ki kell választania, melyik – értékesítési időszakban lévő – esemény termékei közül kíván vásárolni. Az esemény kiválasztása után megjelennek az adott eseménynél elérhető fő termék-kategóriák, ide a látogató később is visszatérhet.

A megfelelő kategória kiválasztása után jelennek meg a vásárolható termékek, amelyeket a látogató kosárba tehet. Kosárba rakás előtt egyes termékeknél a vásárlótól adatokat kérhet be az oldal, ezek lehetnek adattípustól függően kötelező vagy opcionális mezők. Az adatok megadása után bizonyos termékeknél a rendszer felkínál kiegészítő termékeket is, amelyekből ugyancsak rakhat kosárba a vásárló.

 A kosárban lévő termékeket a “Kosár” gombra kattintva tudja megtekinteni a vásárló, ahol az adott tételeket egyesével tudja törölni is.

 A vásárlás folytatásához a “Pénztár” gombra kattintva eljut a vásárló az u.n. checkout oldalra. Itt a kötelező és opcionális személyes és számlázási adatok megadása után lehetőség van ellenőrizni a feladandó rendelést az összegző oldalon, ahol megjelennek a rendelni kívánt termékek, a megadott személyes adatok, illetve a fizetendő végösszeg.

A rendelés feladása előtt a vásárló kiválasztja a fizetési módot, majd feladja a rendelést. A rendelés csak abban az esetben adható fel, ha a kötelezően kitöltendő mezők hiánytalanul kitöltésre kerülnek, illetve a Fogyasztó elfogadja az ÁSZF-et és a hozzá tartozó Adatkezelési Szabályzatot, valamint az adott rendezvényre vonatkozó érvényes Házirendet. Ezután a rendszer tájékoztatja a Fogyasztót, hogy átirányítja a fizetési oldalra, amely fizetési módonként különbözik. Itt a Fogyasztó online fizeti a végösszeget, majd visszairányítja a sikeres/sikertelen rendelés oldalra. Sikertelen rendelés esetén az oldal tájékoztatja a vásárlót a hiba okáról, sikeres rendelés esetén pedig a siker tényéről. Sikeres vásárlás esetén a rendszer továbbá egy emailt is kiküld a vásárló korábban megadott email címére, amelyben a vásárlás részletei mellett a számla is megtalálható, a generált voucherekkel együtt.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Fogyasztót 72 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Fogyasztó nem kapja meg 72 órán belül a visszaigazolást, úgy a Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt szolgáltatás(ok) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

 5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazoló email, vásárló postafiókjába történő megérkezésével jön létre.

 5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A Szolgáltató számlát állít ki, melyet a Fogyasztó által megadott email címre küldött elektronikus levél útján bocsájt a Fogyasztó rendelkezésére.

5.6. Fizetés

Bankkártyás fizetés

Ezen fizetési mód kiválasztása esetén a Barion Payment Zrt. rendszerébe irányítjuk át, ott használhatja bankkártyáját vagy barion tárcáját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a Barion Payment Zrt. oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. A rendelés végösszegével a rendelés leadása során terheljük meg bankkártyáját. Elfogadott bankkártyák: Mastercard vagy Maestro bankártya; Visa vagy Electron bankkártya; Amex bankkártya.

Átvételi lehetőségek, Szállítás

Az Egyetemi Inkubátorház Szolgáltató Nonprofit Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetettnek megfelelően a vásárlást visszaigazoló email és annak mellékletét képező voucher és számla a vásárlást követően a lehető legrövidebb időn belül eljusson a Fogyasztó által megadott e-mail címre. Mindazonáltal előfordulhatnak, olyan internet kimaradásból, szerverleállásból, egyéb technikai okokból felmerülő hibák vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemek, melyek megakadályozzák a csomag elektronikus kézbesítését. Ha az elektronikus levél tartalma nem egyezne meg a megrendelt szolgáltatásokkal, akkor azt tanácsoljuk, hogy a lehető leghamarabb levélben is jelezze a következő címen: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. - 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép. címen vagy e-mailben, az hello@oenonprofit.hu címen.

Biztonsági okokból, minden bankkártyás rendelés ellenőrzés alá kerül. Annak érdekében, hogy rendelését érvényesnek tekinthessük, bizonyos esetekben kiegészítő adatok kérhetőek.

 

6. Elállási jog

A https://golyatabor.oenonprofit.hu/ honlapon vásárolt belépőjegyek, szálláshely, termékvásárlás szolgáltatás kapcsán azt 7 nappal megelőzően gyakorolható elállási jog, melynek esetében a befizetett összeg 10%-a kerül levonásra.

Amennyiben a tábor kezdetetét megelőző 7 napon belül történik lemondás, elállási jog nem gyakorolható, a részvételi díjak nem visszatérítendők, amelyek az alábbi táborok esetében a következőek:

NIKE Gólyatábor: 2024-08-07 23:59:59

KYRA Gólyatábor: 2024-08-04 23:59:59

Bánki Gólyatábor:  2024-08-28 23:59:59

7. Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Fogyasztó a szolgáltatással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

1) LEVÉL ÚTJÁN:

a Szolgáltató postacímére címezve: Óbudai Egyetem Nonprofit Kft. - 1034 Budapest, Bécsi út 96. B. ép.

2) ELEKTRONIKUS LEVÉL ÚTJÁN:

hello@oenonprofit.hu

 

8. Jog érvényesítési lehetőségek

8.1. A panasz kezelése

 8.1.1. A panaszok befogadása

A beérkező Panaszokat a Szolgáltató ügyintézője köteles a panaszfelvételi jegyzőkönyvben (a továbbiakban: „Jegyzőkönyv”) írásban rögzíteni. Egyebekben a Panaszok előterjesztésének formai követelményeire a jelen Szabályzatban meghatározottak az irányadók.

A Jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztó nevét, lakcímét; a panasz előterjesztésének helyét, idejét, módját; a fogyasztó panaszának részletes leírását, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzékét; a Szolgáltató nyilatkozatát a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges; a telefonon vagy szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószámát; a Jegyzőkönyv felvételének helyét, idejét, valamint a Jegyzőkönyv felvevőjének aláírását.

A Szolgáltató valamennyi hozzá benyújtott Panaszt és az arról kiállított Jegyzőkönyvet a panasz-nyilvántartási rendszerében sorszámmal ellátva iktatja.

A Szolgáltató panasz-nyilvántartási rendszerében fel kell tűntetni

  • a Panaszos által tett panasz leírását, a tárgyát képező esemény vagy tény megjelölésével;
  • a Panasz benyújtásának időpontját;
  • a Panasz rendezésére vagy megoldására szolgáló javaslat leírását;
  • a Panasz megoldására vagy rendezésére szolgáló intézkedés teljesítési határidejét és annak végrehajtásért felelős személy megnevezésé

Az egyes panaszok benyújtásakor a Szolgáltató ügyintézője köteles ellenőrizni, hogy az adott panasz a jelen Szabályzat 9.2. pontjában meghatározott Panaszos által került-e benyújtásra, illetőleg, hogy a benyújtott Panasz megfelel-e a jelen Szabályzat 9.1 pontjában, valamint az Fgytv. 17/A. § (2) bekezdésében foglaltaknak. Amennyiben a Panaszt nem arra jogosult személy terjesztette elő, a Szolgáltató írásban felhívja erre a Panaszt benyújtó személy figyelmét a Panasz egyidejű elutasítása és az érintett Fogyasztó értesítése mellett. Amennyiben a Panasz nem felel meg a fentiekben meghatározott tartalmi és formai követelményeknek, a Szolgáltató a benyújtott Panaszt elutasítja. Az elutasítás tényeiről és annak indokairól a Panaszost köteles a Szolgáltató a Panasz elbírálását követően haladéktalanul értesíteni.

8.1.2. A Panasszal kapcsolatos ügyintézés

A Szolgáltató az írásbeli panaszok kezelése során írásbeli panaszként tekint a levél vagy az elektronikus levél útján előterjesztett Panaszra, továbbá bármely egyéb olyan eszköz útján előterjesztett Panaszra, amely a Szolgáltató számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítésé

A Panaszos által benyújtott írásbeli Panaszt a Szolgáltató megvizsgálja, elbírálja és az arról alkotott álláspontját megindokolva a Panaszosnak az általa megadott elérhetőségen legfeljebb harminc napon (30 nap) belül írásban megválaszolja. A Szolgáltató a válasza másolati példányát és a panaszról felvett jegyzőkönyvet három évig (3 év) köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni

Amennyiben a Panaszos a Szolgáltató által a válaszlevélben foglalt megoldási javaslatot elfogadja, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül intézkedik a panasz kiküszöböléséről, ellentétes esetben tájékoztatja a Panaszost a jogorvoslati lehetőségeiről

8.1.3. A Panasz elutasítása

A Szolgáltató a Panaszt elutasítja, amennyiben az

  • alaptalan;
  • hiányosan került benyújtásra;
  • nem felel meg a jelen Szabályzat és az Fgytv. 17/A.§ (2) bekezdésében meghatározott Panasz fogalmi elemeinek;
  • nem a jelen Szabályzatban meghatározott Panaszos nyújtja be.

A Szolgáltató a Panasz elutasítása esetén is köteles tájékoztatni a Panaszost a jelen Szabályzatban meghatározott módon azzal, hogy a válaszlevélben megjelöli, hogy a Panaszával mely szervezeteknél, milyen elérhetőségeken kezdeményezhet jogorvoslati eljárást.

A Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadók.

Amennyiben a jelen Panaszkezelési szabályzat tárgykörébe tartozó ügyre vonatkozó jogszabály megváltozik, úgy a megváltozott jogszabály rendelkezése szerint kell eljárni mindaddig, ameddig a jelen Szabályzat módosítása meg nem történik.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:

8.2.1. Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

8.2.2. Békéltetői testületi eljárásban:

A Panaszos lakóhelye szerint illetékes megyei kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testület

8.2.3. Bíróság előtti eljárásban:

A Békéltető Testület illetékességi területén illetékes Fővárosi, illetve megyei Törvényszék

 

9. Értelmező rendelkezések

9.1. A Panasz

Minden, a Panaszos által a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyek, a szolgáltatásnak a Fogyasztó részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó szóban vagy írásban közölt egyedi kérelem vagy reklamáció. Nem minősül panasznak, ha a Szolgáltatótól annak működésével, az általa folytatott tevékenységével kapcsolatosan vagy valamely konkrét ügyben kérnek általános tájékoztatást, felvilágosítást.       

9.2. Panaszos

A Panasz benyújtására jogosult:

  • a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló bármely Fogyasztó;
  • a Fogyasztó helyett és nevében érvényes meghatalmazás alapján eljáró képviselője;
  • valamint az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, aki a Szolgáltató eljárását nem valamely konkrét szolgáltatással, hanem egyéb, általa nyújtott szolgáltatásokkal összefüggő tevékenységgel (pl. hirdetés, reklám stb.) kapcsolatban kifogásolja.

9.3.  A panaszok tartalma

Az írásban előterjesztett Panasznak kötelezően tartalmaznia kell:

  • a Panaszos nevét és e-mail címét;
  • a Panaszban érintett szolgáltatás számát;
  • a Panasz rövid leírását;
  • a Panaszos konkrét igényének megjelölését;
  • a panaszfelvétel pontos időpontját;
  • a panaszfelvétel módját;
  • a megoldás leírását, illetve a végrehajtásért felelős személy megnevezését (amennyiben a panasz orvoslása azonnal megtörténik).
  •  

10. Egyéb

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott szolgáltatások árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexszel.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései irányadóak.